Gossip Folks: Translations in Spanish and Lyrics - Missy Elliott

The Translation of Gossip Folks - Missy Elliott in Spanish and the original Lyrics of the Song

Lyrics of Gossip Folks
by Missy Elliott

Yo, yo yo move out of the way
We got Missy Elliott coming through
Girl that is Missy Elliott she lost a lot of weight
Girl I heard she eats one cracker a day
Oh well I heard the bitch was married to Tim and started fucking with Trina
I heard the bitch got hit with three zebras and a monkey
I can't stand the bitch no way

When I walk up in the piece
I ain't gotta even speak
I'm a bad mamajama goddammit motherfucker you ain't gotta like me
How you stuntin' these hoes
Need to talk what you know
And stop talking bout who I'm sticking and licking just mad it ain't yours
I know ya'll poor ya'll broke
Ya'll job just hanging up clothes
Step to me get burnt like toast
Muthafuckas adios amigos
Halves halves wholes wholes
I don't brag I mostly boast
From the VA to the LA coast
Iffy kiffy izzy oh

Millze cillzan sillzome plilzay dilzzouble dilzutch!
Hilzzoo?
My gizzirl!
Brillzing her izzin!
Izzo kizzay!
Izzall
Izzo kizzay!
Izzall rizzight! Nizzow wizzee wilzzo-izzo-zee!

When I pull up in my whip
Bitches wanna talk shit
I'm driving I'm glad and I'm styling
In these muthafuckas eyes did you see it?
I'm gripping these curbs
Skurr'd ya heard?
I love em, my feathers, my furs
I fly like a bird
Chicken heads on the prowl
Who you trying fuck now
Naw you ain't getting loud
Better calm down for I smack your ass down
I need my drums bass high
Has to be my snare strings horns and
I need my Tim sound
Right, left
Izzy kizzy looky here

Millze cillzan sillzome plilzay dilzzouble dilzutch!
Hilzzoo?
My gizzirl!
Brillzing her izzin!
Izzo kizzay!
Izzall
Izzo kizzay!
Izzall rizzight! Nizzow wizzee wilzzo-izzo-zee!

I don't go out my house shorty
You just waiting to see
Who gon roll up in the club and then report that next week
Just wanna see who I am fucking boy
Sniffing some coke
I know by the time I finish this line I'm a hear this on the radio

Yeah, uh huh, okay
Once upon a time in College Park
Where they live life fast and they scared of dark
There was a little nigga by the name of Cris
Nobody paid him any mind
No one gave a shit
Knowing he could rap
No one lifted a hands
So he went about his business and devised a plan
Made a CD and then he hit the block
50 thousand sold
Seven dollars a pop
Hold the phone
Three years later
Stepped out the swamp
With ten and a half gators
Now all around the world on the microphone
Leaving the booth smelling like Burberry cologne
Still riding chrome
Got bitches in the kitchen
Never home alone
And he's on the grind
Please let me know if he's on your mind
And respect you'll give me
Ludacris I live loud just like Timmy
Fuck, have to clear these rumors
I got a headache and it's not a tumor
Get up on my lap and get my head sucked tight
Sprayed so I never let the bed bugs bite
Hard to the core
Core to the rotten
Jump down, turn around, pick a bale of cotton

Millze cillzan sillzome plilzay dilzzouble dilzutch!
Hilzzoo?
My gizzirl!
Brillzing her izzin!
Izzo kizzay!
Izzall
Izzo kizzay!
Izzall rizzight! Nizzow wizzee wilzzo-izzo-zee!

Yo, straight up Missy killed that shit tonight for real
I know I know, I don't even care about her being preganant by Michael Jackson
You know what we should do
We should go get her album when it comes out
There she go, there she go, there she
Heeeey Misssy

Hi Missy?
What's up fools?
You think I ain't knowin y'all broke, Milli Vanilli
Fad wannabes ain't over here gossiping bout me?
Yo how bout you buff these Pumas for 20 cents so your lights won't get cut off
You soggy breasts, cow stomachs
Yo take those baby GAP shirts off, too
You just mad cuz Payless ran out of plastic pumps for the after party
Yo by the way, go get my album
Damn!

Millze cillzan sillzome plilzay dilzzouble dilzutch!
Hilzzoo?
My gizzirl!
Brillzing her izzin!--

Translation in Spanish of the Song
Gossip Folks by Missy Elliott



Yo, yo yo moverse fuera del camino
Tenemos Missy Elliott venir a través de
Chica que es Missy Elliott ha perdido un montón de peso
De niña escuché que ella come una galleta al día
Oh bueno, yo escuché la perra estaba casada con Tim y comenzó a follar con Trina
Oí la perra golpeó con tres cebras y un mono
No soporto a la perra de ninguna manera

When voy caminando en la pieza
I ain't gotta incluso hablar
Soy un mal mamajama maldita sea hijo de puta que no se consiguió como yo
Cómo stuntin' estas azadas
Necesito hablar de lo que sabes
Y dejar de hablar de pelea de la que me estoy pegando y lamiendo enojada que no es el tuyo
Sé que ya te baja ya te rompió
Ya'll trabajo sólo de colgar la ropa
De paso me queman como el pan tostado
Muthafuckas adios amigos
Mitades de mitades de un todo totalidades
Yo no presumir que en su mayoría se jactan
Desde el VA a la costa
Dudoso kiffy izzy oh

Millze cillzan sillzome plilzay dilzzouble dilzutch!
Hilzzoo?
Mi gizzirl!
Brillzing su izzin!
Izzo kizzay!
Izzall
Izzo kizzay!
Izzall rizzight! Nizzow wizzee wilzzo-izzo-zee!

When me tire en mi látigo
Perras quiero hablar mierda
Estoy conduciendo me alegro y estoy de estilo
En estos muthafuckas ojos la vieron?
Estoy agarrando estos bordillos
Skurr había ya escuchado?
Me encanta em, mis plumas, mis pieles
Puedo volar como un pájaro
Pollo cabezas al acecho
Que estás tratando de mierda ahora
Naw no estás recibiendo fuertes
Mejor calmarse para que me golpear su culo hacia abajo
Necesito mis tambores bajo de alta
Tiene que ser mi trampa cuerdas a los cuernos y
Necesito a mi Tim sonido
A la derecha, a la izquierda
Izzy kizzy looky aquí

Millze cillzan sillzome plilzay dilzzouble dilzutch!
Hilzzoo?
Mi gizzirl!
Brillzing su izzin!
Izzo kizzay!
Izzall
Izzo kizzay!
Izzall rizzight! Nizzow wizzee wilzzo-izzo-zee!

I no salen de mi casa shorty
Usted sólo esperando a ver
Que gon ruede para arriba en el club, y luego informar que la próxima semana
Solo quiero ver quien soy puto niño
Oler algunos de coque
Sé que por el tiempo que he acabado esta línea soy de escuchar esto en la radio

Yeah, uh huh, bueno
Érase una vez en College Park
Donde ellos viven la vida rápida y miedo de la oscuridad
Hubo un poco de negro por el nombre de Cris
Nadie le pagó ninguna mente
Nadie dio una mierda
Sabiendo que él podría rap
Nadie levantó una de las manos
Así que fue acerca de su negocio y diseñó un plan
Hicieron un CD y, a continuación, golpeó el bloque
50 mil vendidos
Siete dólares pop
Sostenga el teléfono
Tres años más tarde
Salió de la ciénaga
Con diez y media gators
Ahora todo el mundo en el micrófono
Salir de la cabina de oler a colonia Burberry
Todavía a caballo chrome
Tengo perras en la cocina
Nunca solos en la casa
Y está en la muela
Por favor, hágamelo saber si él está en tu mente
Y el respeto que usted me va a dar
Ludacris yo vivo fuerte como Timmy
Joder, tiene que borrar estos rumores
Tengo un dolor de cabeza y no es un tumor
Levantarse en mi regazo y mi cabeza aspirado apretado
Rocía así que no deje nunca que la picadura de chinches de cama
Duro para el núcleo
El núcleo de la podrida
Salto de vuelta, tomar un fardo de algodón

Millze cillzan sillzome plilzay dilzzouble dilzutch!
Hilzzoo?
Mi gizzirl!
Brillzing su izzin!
Izzo kizzay!
Izzall
Izzo kizzay!
Izzall rizzight! Nizzow wizzee wilzzo-izzo-zee!

Yo, directamente Missy muertos que mierda esta noche para el real
Yo sé yo sé, ni siquiera me importa acerca de su ser preganant por Michael Jackson
Usted sabe lo que debe hacer
Debemos ir a buscar su disco cuando salga
Allí ella vaya, vaya, no ella
Heeeey Misssy

Hi Missy?
¿Qué tontos?
Usted piensa que yo no knowin y'all rompió, Milli Vanilli
Fad aspirantes no se acaba aquí cotilleando bout me?
Yo ¿cómo combate usted buff estos Pumas por 20 centavos de dólar, de modo que las luces no se corta
Usted empapada pechos, los estómagos de la vaca
Yo tome los baby GAP camisetas, demasiado
Usted acaba de mad cuz Payless corrió fuera de bombas de material plástico para la fiesta de después
Yo por el camino, ir a buscar mi álbum
Maldita sea!

Millze cillzan sillzome plilzay dilzzouble dilzutch!
Hilzzoo?
Mi gizzirl!
Brillzing su izzin!--

Latest Translations and Lyrics Added Missy Elliott

Under Construction
The album Under Construction contains the song Gossip Folks of Missy Elliott . This album was released on: 12/11/2002.
Are you interested in other translations of the songs on the album Under Construction ?

On the right you will find the list of songs contained in this album of which we do not have the translation If you would like the translation of one of these songs, click on the appropriate button.When we reach at least 3 reports for a song we will activate to insert its translation into the site.
Song nameReportsDo you want the translation?
Intro/Go To The Floor0/3
Bring the Pain 0/3
Gossip Folks 0/3
Work It0/3
Back in the Day 0/3
Funky Fresh Dressed 0/3
Pussycat0/3
Nothing Out There for Me 0/3
Slide0/3
Play That Beat 0/3
Ain't That Funny0/3
Hot0/3
Can You Hear Me 0/3
Work It 0/3
Until today you have improved
142
translations of songs
Thank You!!